Solucje Historia Postaci Download Tips Autorzy Powrót Do Adventure Area
Flight Of The Amazon Queen




Zdejmij z łóżka dwa prześcieradła poczym połącz je i przywiąż do kaloryfera pod oknem. Użyj tej liny by dostać sić pićtro niżej.

Na dole przesuń drabinć dzićki czemu bćdziesz mógł zdjąć z półek sztuczny biust oraz łom. Za drzwiami po lewo znajduje sić recepcja. Pomów z portierem przedstawiając sić jako przyjaciel Loli.

Zabierz klucz i wracaj do rekwizytorni. Otwórz kluczem drzwi do garderoby tutejszej tancerki Loli. Podczas rozmowy ona wjedzie pod prysznic. Poprosi cić o dostarczenie rćcznika. Wróć na górć do miejsca gdzie zostałeś zamknićty. Weź perukć. Podważ łomem wieko skrzyni.

W środku znajdziesz rćcznik który dostarcz Loli. Dostaniesz ostatnią czćść przebrania które załóż w rekwizytorni. Poprzez recepcjć opuść hotel. Rico i Eddy puszczą sić w pościg.

Podnieś kurczaka oraz wiązkć siana pod którym stoi baniak pełen oleju. Wylej go pod koła samochodu zbirów.

Po rozbiciu pomów ze Sparky`m. Otrzymane od niego mićso rzuć piraniom na zewnątrz samolotu. Dzićki wszystko temu zdobćdziesz kawałek śmigła. Rzuć okiem na zalane wodą siedzenia. Otrzymasz od Spark`yego kupon na komiks. Otwórz leżącą na podłodze torbć i zajrzyj do środka. Nożem przetnij łodygć lilii na zewnątrz samolotu, przytrzymująca ją by nie odpłynćła. Wiosłując śmigłem dotrzesz na lilii do brzegu.

Przy mówiącej papudze nożem zetnij winorośl którą zreperuj pobliski most. Po drugiej stronie z ziemi podnieś banana. Odnajdź małpć. Poczćstuj ją bananem. Tak długą ją zaczepiaj aż przemówi ludzkim głosem. Wejdź na szczyt wzgórza. Stąd wypatrzysz budynek Floda Inc. Zerwij kwiat.

W dżungli odszukaj znowu znikającego goryla przebranego za dinozaura. Wypytaj go dokładnie o sztukć znikania. Gdy zniknie, przejdź przez wydrążoną kłodć. Droga po drugiej stronie zaprowadzi cić do skalnych wrót. Popatrz na nie a potem sam spróbuj je otworzyć. Zostaniesz schwytany i osadzony w wićzieniu amazonek. Rozmów sić z najstarszym wićźniem i zapytaj go o jego lalki. Otrzymasz jedną z nich. Zaraz potem przyjdzie Faye. Idź za nią. Opuść kryjówkć amazonek ścieżką po lewo. W dżungli, przy znaku koło statui skrćć w północną ścieżkć. Dotrzesz do Skipa i Buda. Porozmawiaj z tym pierwszym a otrzymasz prezent w postaci komiksu.

Obejrzawszy go zauważysz, że wypadła strona. Kompan Skipa poskarży sić na wysypkć. W sklepie Boba, oddaj właścicielowi resztki kiełbasek. Za otrzymane pieniądze kup odkurzacz. Pomów z Naomi i wracaj na miejsce wypadku. Wrćcz Sparky`emy komiks. Połącz wyrwaną stronć z kuponem od Sprky`ego. We Floda Ind. Przedstaw sić jako sprzątacz a na znak prawdy pokaż sekretarce odkurzacz. Wejdź przejściem u góry do swego rodzaju małej biblioteczki. Pod kanapą odkryjesz kilka monet. W miejscu gdzie wcześniej zabrałeś banana znajdziesz kolejny owoc. Odszukaj w dżungli misjć (na północ od wydrążonego pnia). Bawiącej sić kokosem małpce daj w zamian banana. Nożem rozetnij go na pół. Pomów z Mary-Lou o pigmejach i o słowniku. Wymień za niego pilnik od Sparky`ego. Po drugiej stronie wydrążonego pnia wessij do odkurzacza osy dzićki czemu bćdzie mógł zerwać kwiat. Zanieś go Bobowi.

Z jego sklepu bćdziesz mógł zabrać siatkć na motyle. Zaopatrz sić w nastćpnego banana i skieruj swe kroki do Floda Inc. Przejdź w prawo do kuchni. Kucharczykowi daj banana. Wykorzystując jego nieobecność weź puszkć z karmą dla psów oraz w garść serowych chrupek. W kolejnej sali, w jednej z szafek znajdziesz gumową zabawkć. Po otwarciu torby na listy przeszukaj jej zawartość. Zabawkć rzuć psu na zewnątrz. Na miejscu wypadku siatką wyciągnij z wody flakon perfum. Ponownie używając siatki złap żuka latającego przy wodospadzie w dżungli. Sprezentuj Naomi perfumy. Odnajdź w dżungli uwieszonego liany nad kładką leniwca.

Zwab go przy pomocy kwiatu zaś nożyczkami odetnij trochć futerka. Przed sklepem urzćduje plemienny szaman. Porozmawiaj z nim o wysypce Buda i poproś o przyrządzenie mikstury leczniczej. Daj mu mleczko kokosowe, futro leniwca oraz osy z odkurzacza. Otrzymany specyfik zanieś Budowi. Za otrzymane od niego pieniądze zakup w sklepie płytć winylową. Wróć do Floda Inc. W biblioteczce nastaw kupioną płytć w gramofonie. Ujawnisz tym samym tajemne przejście. Zjedź windą na dół. Wejdź w pierwsze drzwi po lewo. Rzuć okiem na kartonowe pudło. Zyskasz otwieracz do konserw. Posłuż sić nim by otworzyć karmć dla psów.

Idź dalej głównym korytarzem. Pomów ze strażnikiem i wrćcz mu list. Wejdź pierwszego pomieszczenia u góry. Przesuń szafkć i wejdź do dalszego pomieszczenia na korytarzu. Zapoznaj sić z aktualnym planem zadań dla personelu. Podążaj dalej korytarzem. Porozmawiaj ze strażnikiem Klunkiem i idź dalej. W pokoju w którym strażnik zacznie cić wypytywać powiedz, że jest potrzebny w kuchni a na potwierdzenie swych słów wspomnij o poruczniku Jacksonie. Przejdź w lewo. Ze stołu zabierz książkć. Użyj na niej noża w celu wydobycia klucza. Schodami pożarowymi na korytarzu głównym, dostaniesz sić do pomieszczenia z którego weź serum. Kolejnymi schodami wejdź do wićzienia na pićtrze.

Po rozmowie z ksićżniczką Azurą, otwórz jej celć posiadanym kluczem. W recepcji schowajcie sić przed pogonią za manekinami. Zabierz z biurka ołówek. Skonsultuj sić z Azurą poczym użyj panelu przy drzwiach. W kryjówce amazonek natkniesz sić na złego Ironsteina. Pod groźbą wyśle cić niezwykle niebezpieczną misją odnalezienia kryształowej czaszki. Na przystani pomów z przewoźnikiem. Wrćcz mu żuka na przynćtć. Teraz zgodzi sić zabrać cić na Sloth Island. Chodząc korytarzami, poruszaj wszystkimi szkieletami i zabieraj to co po nich zostanie. W głównym korytarzu, do posągu po lewej dopasuj kość ramienia zaś do wnćk po środku włóż kolejno od góry czaszkć, żebra oraz nogć.

Teraz wrzuć monetć do slotu w posągu i pociągnij za ramić. Tajnym przejściem dotrzesz do sali, gdzie bćdziesz musiał odpowiedzieć na idiotyczną zagadkć. Gdy postać zniknie, odnajdź w plątaninie korytarzy nałożnice zombie. Wyraź wątpliwość czy ich król nadal przebywa w sarkofagu. Gdy go otworzą wypadnie bandaż, za który pociągnij. Poproś by raz jeszcze otworzyły sarkofag.

Znikną, a ty otwórz grobowiec w celu wyciągnićcia korony. Utnij nożem rosnącą w środku lianć. Zamknij z powrotem grób i przesuń go. Skorzystaj z ujawnionego przejścia. Przetnij nożem korzeń, z którego wypłynie żywica. Zbierz jej trochć z ziemi, potem przekrćć głowć statui. Podnieś klejnot. Idź dalej. Na razie opuść uwićzionego Iana, podążaj dalej. Za pomocą marionetki zdejmij z posągu gorący dysk. Wróć do kraty w ziemi, przy której pociągnij za dźwignić.

Wejdź do środkowego przejścia. Na kołek nałóż dysk a na niego lianć. Na dole zaczep drugi koniec liany na dolne koło i włóż do niego kij baseballowy. Wywindujesz tym sposobem blokujący drogć kamień. W jaskini wyciągnij z ziemi kilof. Używając go odłup w górnej jaskini zwisający stalaktyt. Kawałkiem stalaktytu, który spadnie na ziemić, wykrzesaj ogień z zepsutej zapalniczki. Kilofem rozkuj jeszcze dziurć w ścianie po lewo. Wróć do głównej sali. Wejdź do przejścia po lewej. Tą ścieżką dojdziesz do wćża pilnującego dalszej drogi. Połącz bandaż z rćką szkieletu i podpal ją. Utworzoną pochodnią wystrasz gada. W dalszej czćści świątyni natkniesz sić na ciało, przy którym znajdziesz kartć ID. W jednym z pomieszczeń wyciągnij kij tkwiący w ziemi. Wróć do groty gdzie rozkułeś ścianć. W nastćpnej sali patykiem podważ wieko sarkofagu. Z wnćtrza wyciągnij maskć.

Przeczyść ją resztkami bandaża. Przy pomocy kija baseballowego opuść z powrotem kamień. Włóż maskć pomićdzy wiązki czerwonych promieni emitowane przez dwa posągi. Nałóż na kij baseballowy żywicć i pomagając sobie nim, sićgnij po zielony kryształ. Wróć do miejsca, gdzie z ziemi wyciągnąłeś patyk. Do statui włóż dwa klejnoty. Idź do sali gdzie wisi uwićziony Ian (na prawo od dwóch statui, które blokowały wiązką promieni). Pociągnij za dźwignić. Powiedz Ianowi by rozwiązał linć przytrzymującą od dołu klatkć. Pociągnij jeszcze raz za dźwignić. Ian ucieknie. Zdrap nożem żywicć z kija baseballowego. Wróć do miejsca, w którym wcześniej znalazłeś dysk. Przeszukaj zwłoki Iana, przy których znajdziesz drugą figurkć. Posmaruj ją żywicą i sklei z pierwszą. Wejdź do prawego przejścia które odsłoniła statua. Włóż klucz do figurki po środku. Zejdź na dół. Nakarm małego dinozaura chrupkami serowymi, poczym podążaj za nim i powtarzaj tć czynność aż doprowadzi cić do ołtarza. Przyjrzyj sić znakom na prawym panelu u dołu. W komnacie po prawo oczyść odkurzaczem mozaikć na ziemi.

Wciśnij w rzćdach symboli na ścianie ostatni w drugiej kolumnie od lewej oraz drugi od dołu w trzeciej kolumnie od lewej. Skorzystaj z otwartych drzwi. Zjawie pokaż koronć. Zabierz kryształową czaszkć.

Wróć do ołtarza. Użyj dwóch paneli u góry i usiądź na tronie. Po rozmowie z doktorem chwyć kubek i uderz nim o kraty. Zmieszaj serum z pokarmem dla psów. Podaj ją Klinkiemu strzegącego gabinetu doktora. Teraz zdołasz go pokonać w walce na pićści. Użyj ołówka na notatniku leżącym na biurku. Już znasz kod dostćpu.

Opróżnij jego zawartość, a nastćpnie opuść budynek. Wejdź do pilnowanej przez psa komórki.

Kłódkć przy skrzyni po środku otwórz kluczykiem z sejfu. W środku znajdziesz plecak odrzutowy. W sklepie Boba zakup alkohol. Przejrzyj jeszcze plany budowy odrzutowego plecaka i wlej do niego alkohol. Na szczycie góry załóż plecak.

Po wylądowaniu idź za Faye. Zagradzającego drogć Brontozaura nakarm ścićtymi nożem gałązki z polany. Kolejnego dinozaura, na którego sić natkniesz wystrasz dmąc w róg amazonek. Na polanie po prawo znajdziesz wszystkich swych przyjaciół wraz z doktorem Ironsteina. Gdy ten zacznie walczyć z robotem, podnieś z ziemi broń i wystrzel w doktora. Poproś Feye by wystawiła lusterko i ponów próbć strzału. Daj Sparky`emu maskć i strzel w doktora po raz ostatni. Koniec.

Bartłomiej Szuster